Lillsmurfen berättar

Thursday, November 30, 2006

*Jag orkar inte mer, vill inte vara kvar*

Hej hopp hallå!!!!
Torsdagen den 30/12 -06 klockan 17.35 på sena eftermiddagen.
Kom hem från skolan för en stund sen efter en dag med massa pluggande.
Äntligen hemma igen. :)
Har varit så jävla trött idag i skolan.
Börjar bli jävligt skoltrött och vill VÄLDIGT gärna hoppa av skolan nu.
Men det är nog det dummaste jag kan göra just nu.
Med tanke på att jag tar studenten i vår.
Varför hoppa när det bara är en termin och lite mera kvar att plugga.
Som jag har sagt tidigare så ville jag börja plugga på folkhögskola efter gymnasiet.
Jag tror jag skippar de faktiskt.
Vi får se jag kanske ändrar mig till efter jullovet.
Men skoltrött är bara förnamnet vad jag är.
Nu tänkte jag berätta hur jag igentligen mår.
Just nu så är det väldig kämpigt i mitt liv.
Vill igentligen inte berätta varför men jag kan säga att jag är på vippen att ge upp allt och å menar jag allt.
Känns som det är meninglöst att leva vidare.
Just nu lever jag bara för att mina kompisar vill de och att det är dumt att ge upp allt.
Saken är den att det känns som att ingen vet hur jag igentligen mår.
Förutom en person som BETYDER SÅÅÅÅ himla mycket hon/han vet hur jag mår.
Utan hon/han skulle inte jag leva idag om ite den personen fanns i mitt liv.
Jag hoppas VERKLIGEN INTE du försvinner från mig någonsin.
Försvinner du så försvinner jag.
Det vet du!!!!!!
Dessutom har du själv sagt de till mig igår.
Men nu orkar jag inte skriva mera om hur jag igentligen mår.
Då kommer jag att deppa ihjäl mig nu ikväll.
Men vi hörs snart igen hoppas jag.
Massa pussar o kramar från Johanna

1 Comments:

  • At 10:34 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hej Johanna det är bara att bita ihop och kämpa vidare. Snart får du jullov.Ta hand om dig. Kram Lena

     

Post a Comment

<< Home