Lillsmurfen berättar

Saturday, November 25, 2006

Hej hopp!!!!!

Hej hej!!!!
Lördagen den 25/11 -06 klockan 15.38 på eftermiddagen.
Har nyss gjort färdigt min engelska läxa jag har till på måndag.
Sen var jag bara tvungen att sätta mig vid datorn och chatta lite på msn.
Jag tänkte passa på att TACKA Lena för telefonsamtalet jag fick i torsdags.
Det var jättetrevlig att du hörde av dig till mig.
Du får gärna ringa flera gånger.
Jag blir bara :) för de.
Jag har väl kännt att livet inte lett mot mig på sista tiden.
Men det blev genast bättre när du ringde mig Lena.
TACK för de!!!!! :)
Nä nu måste jag gå och handla mat.
Annars sparkar mamma ut mig. :)
Men vi hörs snart igen.
Ta hand om varandra nu.
Massa kramar till er alla som läser min blogg.

2 Comments:

  • At 6:39 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hej Johanna va bra att du känner dig gladare nu. Vi hörs Lena

     
  • At 7:00 AM, Blogger Mini said…

    Japp det gör jag. kram johanna

     

Post a Comment

<< Home