Lillsmurfen berättar

Thursday, November 09, 2006

*Är olyckligt kär*

Hej världen!
Torsdagen den 9/11-06 klockan 19.23 på kvällen.
Sitter hemma och tänker på en väldig speciell person i mitt liv.
Jag har äntligen hittat kärleken.
Men det finns ett problem.
Jag vågar inte tala om för den personen att jag är kär i den.
Vem personen ifråga håller jag för mig själv.
Vill inte hänga ut den personen.
Men jag måste seriöst snart berätta för personen precis vad jag känner för den.
Annars blir det för sent att tala om det. :)
Men jag vet inte riktigt hur jag ska berätta de.
Vad ska jag ta mig till?
Är så KÄR så jag håller på och dö.
Men personen är tillsammans med någon annan men det är lite trubbel i förhållandet.
Den hära personen jag är kär i, den har berättat för mig att den också har känslor för mig.
Inte bara som vänner utan som mera.
Ni förstår säkert vad jag menar. :)
Faan jag vill inte vänta längre, borde gå och berätta det nu.
Men personen i fråga är inte hemma ännu. (Är hos någon kompis.)
Men tids nog ska jag berätta och det blir snart.
Varför ska kärleken vara SÅÅÅ komplicerat för?
Vill att kärleken ska vara enkel. :)
Men det är och kommer den aldrig att bli.
Jaja nu har jag berättat iallafall vad mina känslor är för en viss person.
Nu har det blivit dags för mig att gå och fixa middag.
Måste ju utfodra familjen. :) HIHIHIHI!!!!
Det är min tur att göra käk idag.
Det kommer nog bli pannkaka till middag idag.
Det är ju torsdag:)
Men ha det så bra nu och var rädd om varandra nu.
Massa kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home