Lillsmurfen berättar

Sunday, November 26, 2006

Trött!!!!!!!!!

Hej hopp allihopa!
Söndagen den 26/11 -06 klockan 16.47 på eftermiddagen.
Idag varknade jag kl. 09.30 av att en kompis sms:ade mig.
Sen kunde jag inte somna om efter det så det var ju bara att gå upp och börja dagen.
Idag har jag typ inte gjort ett piss.
Lämnade tillbaka en film jag lånat och gick sedan ner till centrum för att köpa kontantkort till mobilen.
Efter det gick jag hem och då ringde min kompis och sa att jag kunde komma till henne senare ikväll.
Så till henne ska jag åka kl. 17.30.
Men först ska jag träna hade jag tänkt.
Jag är inte hemma just nu om ni undrar var jag är.
Jag är på ett ställe där jag tränar.
Här finns en dator med internet som jag brukar låna.
Annars så har jag inte gjort så mycket.
Min tränare kom in nu så det är bäst att jag går och tränar.
Ha det så bra och ta hand om varandra så hörs vi.
Varma kramar från Johanna

1 Comments:

  • At 10:31 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hej Johanna det är bra att du håller dig i form.Kram Lena

     

Post a Comment

<< Home