Lillsmurfen berättar

Tuesday, October 24, 2006

*Hemma idag också*

Hej allihopa!
Tisdagen den 24/10 -06 och klockan är 12.27 mitt på dagen.
Kan berätta att idag mår jag bättre men ville vara hemma en dag extra för att vila upp mig.
Hade feber i natt men nu är den borta.
Har fortfarande lite ont i halsen men det kommer att gå bort till imorgon.
Så imorgon är jag tillbaka till skolan igen.
Vill inte vara hemma allt för många dagar från skolan.
Man missar en massa skolarbete då.
Men är man sjuk så är man och då ska man inte till skolan.
Annars så ska jag inte göra så mycket idag.
Försöka att plugga lite engelska som jag har till imorgon.
Chatta på msn är också en sak jag ska göra och som jag gör nu.
Men nu så skriver jag ju i min blogg.
Mitt bloggskrivande har kommit lite i kläm bara för att jag har haft mycket med skolan att göra.
Går ju mitt sista år på gymnasium nu och då måste man hinna klart med allt.
Men jag tycker skolan är kul så det går bra för mig.
Nä nu måste jag avsluta min blogg.
Ska gå och göra lunch till mig.
Men vi hörs snart igen.
Men till alla i skolan som läser min blogg idag.
Jag kommer alltså imorgon igen.
Massa kramar från johanna :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home