Lillsmurfen berättar

Thursday, November 23, 2006

Hej alla glada!
Torsdagen den 23/11 -06 klockan 15.30 på eftermiddagen.
Sitter just nu med på en lektion som jag igentligen inte har alls. Det är Turism tillsammans med två kompisar.
Jag skulle igentligen ha badat idag men så blev det inte, har tjejveckan denna vecka. :)
Så då blev man fast på en lektion som man har ingen aning om vad de gör.
Men snart ska jag åka hem och kolla på tv.
Är jävligt trött efter en hektisk vecka i plugget.
Skönt att det är fredag imorgon och helgen börjar närma sig.
I helgen ska jag inte göra så himla mycket.
På lördag ska jag plugga hela dagen och ta hand om min hund.
Sen på söndagen ska jag träffa en kompis som heter Sara.
Vad vi hittar på har jag ingen aning om.
Annars så rullar mitt liv på som vanligt.
Jag mår väl okey antar jag.
Annars så har jag inte så mycket roligt att berätta om just nu.
Ta hand om varandra nu.
Massa pussar å kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home