Lillsmurfen berättar

Monday, November 06, 2006

*Tillbaka till skolan*

Hej alla glada och mindre glada!
Måndagen den 6/11 -06 klockan 19.14 på kvällen.
Nu är höstlovet över och jag är tillbaka till skolan efter en veckas höstlov.
Jag har varit på mitt kortis hela höstlovet och kom hem igår eftermiddag.
Min familj har varit på landet och dit gillar jag inte att åka.
Är en riktigt stats tjej som gärna håller mig i sthlm city.
Men nu har iallafall skolan börjat och detär bara några veckor kvar på den här terminen innan jullovet börjar för sista gången för mig.
Jag slutar ju skolan i vår.
Det som jag mest längtade till att skolan skulle börja var att få träffa en mycket speciell person.
Nämer inga namn men det personen betyder allt för mig.
Utan den vill jag inte leva.
Jag älskar personen ifråga men det vet inte de ännu.
Men det kommer nog komma fram tids nog.
När jag är redo vill säga. :)
Men nu måste jag avsluta min blogg.
Ska gå och duscha och sen ska jag gå och lägga mig.
Ska upp tidigt imorgon.
Ta hand om varandra nu.
Puss o kram från J

0 Comments:

Post a Comment

<< Home