Lillsmurfen berättar

Monday, October 23, 2006

Är sjuk :(

Hej allihopa!
Måndagen den 23/10 -06 och klockan är 13.58 mitt på dagen.
Kom nyss hem från plugget.
Idag kunde jag bara gå halvdag pga. att jag blev dålig.
Kände att jag hade feber, ont i halsen och ont i huvudet.
Kommer även att vara hemma från skolan imorgon också för att bli riktigt frisk.
Behöver verkligen få tillfriskna innan jag är tillbaka i skolan igen.
Jag är en riktigt plugghäst så jag vill helst inte vara borta från skolan.
Så jag är i skolan fast jag är sjuk.
Men idag så orkade min kropp verkligen inte mera.
Satt helt hängig på matten innan lunch.
Då frågade min lärare om jag verkligen borde vara kvar eller åka hem.
Jag valde att åka hemma och tillfriskna.
Blir borta imorgon också för att VERKLIGEN bli frisk och inte halvt frisk.
Det är ju höstlov nästa vecka och då vill man ju inte vara sjuk.
Men. men nu ska jag gå och krypa ner i min säng.
Så ni får ha det så bra så hörs vi.
Massa kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home