Lillsmurfen berättar

Saturday, December 30, 2006

*Snart nytt år*

Hej hopp allihopa!
Lördagen den 30/12 -06 och klockan är 16.13 på eftermiddagen. Jaha nu är det bara lite mer än ett och halft dygn kvar på detta året. Imorgon kl 24.00 på natten så blir det äntligen år 2007.
Det året har jag längtat efter som faan de senaste månaderna. Anledningen är att under år 2007 så fyller jag 20 och tar studenten. Jag fyller 20 år den 22 mars och tar studenten den 8 juni. Det kommer bli det bästa året på evigheter för mig. Faan år 2007 är ett år jag kommer minnas för resten av mitt liv. Men. men än så länge är det bara den 30/12 2006 och jag måste väl njuta av dom sista timmarna på detta år. Det känns som att jag skriver en liten nyårskrönika i min blogg. :) Det väl bäst att passa på att göra de medans man har tid till de. Ska nämligen snart ev. åka och träffa en kompis och hitta på något med henne. Vad vi kommer göra vet jag inte men något kul blir de säkert. :) Det brukar vi se till att det blir när vi ses. Annars så rullar mitt liv på som vanligt och jag njuter verkligen av att vara singel. Sen kan jag berätta att min bästa tjejkompis och jag har kommit ännu närmare varandra som vänner. Det känns toppen tycker jag. Jag älskar dig som kompis och tack för att du finns i mitt liv. Du vet vem du är. :) Annars så händer inte det så mycket just nu i mitt liv utan jag ville bara uppdatera min blogg för näst sista gången detta år. Men för säkerhets skull ifall jag skulle glömma bort att skriva i min blogg imorgon så vill jag bara önska alla mina bloggläsare ett riktigt GÅTT NYTT ÅR och GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET. Massa nyårskramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home