Lillsmurfen berättar

Thursday, December 07, 2006

*Uppdatering av min bloggen*

Hej alla glada!
Torsdagen den 7/12 -06 klockan 19.50 på kvällen.
Har nyss ätit middag, det blev kasler och ris till middag.
Men för mig blev det bara ris eftersom jag är en "kanin", vegitarian alltså. :)
Idag har man varit i stan med klassen och tittat på julskyltningen på NK.
Den var inte alls bra gjord i år tycker jag.
Det var trist tycker jag. :(
Sen på eftermiddagen så hade jag bostadsgrupp i skolan.
Men nu är man hemma och jag har bara packat till kortis imorgon och sen ätit middag.
Sitter nu vid datorn och funderade på att uppdatera min blogg lite.
Ja vad har hänt mera i mitt liv den senaste tiden?
Inget speciellt mer än att jag har bara pluggat och åter pluggat mera.
Snart är det ju dags för jullov för min del.
Lovet kommer precis i rätt tid just nu.
Börjar bli sååå jävla skoltrött just nu.
Konstigt igentligen för att vara jag.
Jag som igentligen älskar att gå i skolan och få plugga.
Det har nog med att göra att min student börja sakta med säkert närma sig.
Då känner man väl av att det är dags att ta ett nytt steg i sitt liv.
Jag vill igentligen inte ta studenten för jag vill inte lämna alla mina nya och gamla vänner jag fått.
Annars så rullar mitt liv på som vanligt.
Ska åka till kortis imorgon och vara där till på söndag.
Vad som händer på kortis vet jag inte.
Ska förmodligen ut och handla julklappar på stan antar jag.
Det är det gammla vanliga gänget som är där så det blir säkert något kul som händer.
Det brukar jag iallafall se till annars. :)
Nä nu ska gå börja av sluta min blogg för denna gång.
Ska gå och se på tv en stund och sen hoppa in i duschen.
Men ni får ha det så bra och var rädda om varandra.
Pussar o kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home