Lillsmurfen berättar

Saturday, January 20, 2007

Flyttar till träningslägenheten imorgon:)

Hej hopp i vintrevädret!
Lördagen den 20/1 -07 klockan 20.13 på kvällen. Sitter just nu vid darton och kolla igenom mina mail och hemsidor jag har. Ska imorgon flytta till en träningslägenhet som ligger på Skärholmens elebhem Gulan. Jag kommer att bo där i två veckor. Under de två veckorna kommer jag dock inte att kunna skriva i min blogg för jag har ingen tillgång till en dator. Det ska bli jättekul tycker jag. Samtidigt som jag bor där så får jag ju träna på att bo helt själv och laga mat och sånt som man behöver kunna när man bor själv. Men jag har ju visseligen bott hemma själva i flera år redan men då har jag ändå varit i min lägenhet där hela familjen bor. Men nu får jag ju bo helt själv. Men jag lovar att jag tid i skolan så ska jag försöka att uppdatera min blogg i skolan när jag använder datorn dära. Anna så har jag inte gjort så mycket idag mer än att packat och handlat mat som jag behöver till träningslägenheten. Faan va mycket saker man behöver trots allt, fast det bara är två veckor jag ska bo borta hemifrån. Men imorgon klockan 12.00 så kommer färdtjänstbussen och hämtar mig, mamma och packningen. Mamma fäöljer med för att se till så allt ser bar ut och att jag verkligen klarar mig. Det känns skönt för mig att ha mamma med som vet hur jag vill och ska ha allt för att klara mig själv. Men nu har jag inget mera att skriva om för denna gång iallafall. Men vi hörs snart igen...... Kan inte lova när men snart!
Massa kramar från Johanna (Lillsmurfen)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home