Lillsmurfen berättar

Sunday, January 14, 2007

*Ännu en helg till enda*

Hej hopp allihopa!
Söndagen den 14/1 -07 klockan 13.40 på tidiga eftermiddagen. Jaha så var ännu en helg och vecka till ända. Nu har man gått en vecka i skolan på det nya året. Den första veckan har gått fort och bra tycker jag. Men samtidigt så känns det lite jobbigt eftersom jag vet att jag bara har en termin kvar på gymnasiet innan jag tar studenten. I helgen har jag varit på kortis och det har varit bra. Har inte gjort så mycket mer än att ha umgåts med kompisarna och slappat. Var en sväng ute på stan igår och "kollade på snygga tjejer/killar". Är fortfarande på kortis och väntar på att min kusin ska komma och hälsa på. Sen klockan 16.00 åker man hem till mamma och syrrorna igen. Imorgon är det dags för plugget igen. Längtar faktiskt konstigt nog. Vet inte varför men jag gör de. Jag kan också berätta att denna helg har jag sovit allt som allt 12 timmar. Det är vad jag igentligen brukar sova på en natt och det sov jag på två nätter. Men nu kommer jag inte på så mycket mer att skriva om så jag avslutar nog min blogg nu. Massa kramar från Johanna


0 Comments:

Post a Comment

<< Home