Lillsmurfen berättar

Monday, January 01, 2007

*Så var det år 2007*

God fortsättning på det nya året!
Måndagen den 1/1 -07 och klockan är 16.23 på eftermiddagen. Tänkte uppdatera min blogg för första gången detta år. Ja så var det ett nytt år igen. Äntligen har år 2007 börjat. Detta år kommer vara ett spännande men hektiskt år för mig. Mycket kommer hända under en ganska kort tid. Bland annat så fyller jag jämt i år och sen tar man studenten också. Att ta studenten för mig är ett otroligt stort steg och jag bara njuter av den sista tiden jag har i skolan. Tänk om fem månader och en vecka så slutar man skolan. Faan va tiden har gått fort. Den har ju bara flygit förbi. Vad har jag igentligen gjort under mina fyra år på gymnasiet? Ja inte minst så har jag pluggat som en tok men sen har jag faktiskt gjort en massa roliga saker med både nya och gamla kompisar. Jag har dessutom fått lärt känna en massa toppen människor som jag är sååå himla glad över att jag har fått lära känna. Utan er mina vänner hade jag inte orkat igenom den hära tiden i skolan. Men nu är det äntligen 2007 och jag hoppas den hära året bär med sig något gått. Inte nog med att jag fyller jämt och tar studenten jag ska faktiskt också flytta ner till Småland någon gång till sommaren eller under. Jag ska ju plugga som ni redan vet. Så det händer iallafall lite stora saker under detta år för mig. Ja vad ska jag berätta om annars. Det händer inte så mycket med mig just nu. Är hemma och håller på att tråkar ihjäl mig. Har inte ett enda piss att göra. Vill bara att det ska bli tisdag morgon då jag ska till sjukhuset och ta blodprover och sen till träffis. Det är inget allvarligt me mig. Det är bara rutinprover jag ska ta. Men det är ju inte alltid så himla kul att åka och ta prover så jag kommer ha med mig en kompis imorgon. Ja nu har jag verkligen inget mera att berätta om så jag avslutar min blogg för denna gång så hörs vi snart igen. Nu har jag bara en sak kvar att säga er alla mina bloggläsare. Ha en fortsatt god fortsättning på det nya året.
Massa kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home