Lillsmurfen berättar

Saturday, February 03, 2007

*Jag är förälskad*

Hej glada!
Lördagen den 3/2 -07 klockan 16.39 på eftermiddagen. Idag tänkte jag ta upp ett ämne som handlar om mig i högsta graden. Jag är nämligen frukansvärt förälskad i en person som jag inte trodde att jag hade några känslor för. Jag har haft känslor för den hära personen förut men sen trodde jag att känslorna försvann. Men det tydligen hade jag vÄLDIGT fel när det gällde den saken. Jag älskar den hära personen lika mycket nu som jag gjorde förut om inte mera nu. Det jobbiga är att jag vet att jag inte kan få han/henne nu för han/hon är i ett annat förhållande just nu. Det är jättejobbigt tycker jag. Jag vill så gärna att det ska bli vi två. Jag orkar inte längre ljuga för mig själv och säga att jag inte är kär i den men att i själva verket så är jag så himla förälskad att jag håller på och dör av kärlek. Varje gång jag träffar personen så blir jag helt varm i kroppen och känner att pulsen stiger allt snabbare. Jag tycker så oerhört mycket om dig både som vän och kompis. Jag är nämligen kompis med den jag är kär i. Dessutom har vi massa gemensama kompisar så vi träffas varje dag. Vi går dessutom i samma skola så vi ses varje dag. Det hade varit lite enklare om vi inte hade gått i samma skola för då hade vi inte setts lika mycket som vi ses nu. Inget emot att träffa den hära personen men att ses varje dag och veta att JUST NU kan jag inte få han/henne det känns jobbigt. Vill ju så gärna att han/hon ska tillhöra mig och att han/hon är bara min, MIN. Men så kommer det nog inte att bli inom den närmaste framtiden iallafall. Men om det händer och personen ifråga skulle fråga mig om vi kunde bli tillsammans så skulle jag utan tvekan saga JA. Så starka känslor har jag för den. Vad ska jag berätta mera om då. Jag vill inte vara kär fast samtidigt vill jag vara de. Jag kan tyvärr inte säga vem det är jag är kär i eftersom helöa världen kan läsa min blogg så vill jag inte hänga ut personen ifråga. Men nu måste jag avsluta min blogg. Ska nämligen börja göra middag till mig och min familj. Men ha det såp bra nu allihoppa så hörs vi. Massa kramar från Johanna

1 Comments:

  • At 10:16 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hej gumman bra inlägg vet du om personen ifråga är kär i dig eller har känslor för dig? Är nyfiken på vem det är:-) Puss o Kram A

     

Post a Comment

<< Home