Lillsmurfen berättar

Thursday, April 17, 2008

En kort blogg idag:)

God kväll på er alla!
Torsdagen den 17/4 -08 klockan 21.51 på kvällen.
Äntligen är det snart fredag, gud va skönt det ska bli med lite helg. Idag har det vareít en lugn dag på skolan. Massa plugg som vanligt, dessutom hade jag gym idag tillsammans med min tränare Martin. Det var super tufft att träna. Hade liksom ingen motivation till det just idag. Vet inte varför jag bara kände inte för att träna idag. Men mot min egen vilja så gjorde jag det ändå. Så tränat har man och nu efteråt så känns det riktiggt skönt om jag tänker efter. Just nu sitter jag i datasalen nere på skolan. Ska snart gå hem och duscha och kolla lite på tv. Sen blir det att hålla kudden sällskap. Sov inte så bra inatt så man är rätt seg för tillfället. Annars har det varit en soft dag, suttit nu i några timmar och snackat med polare nu på kvällskvisten. Trevligt var det. Vi pratade om allt typ:D Nä nu kommer jag inte på något mer att skriva om. Det får bli en kort blogg idag. Men jag har iallafall inte glömt att skriva idag, det är alltid ett plus i kanten:D:P
Take care.......
Pussar å kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home