Lillsmurfen berättar

Saturday, April 12, 2008

Ledsen idag:(


Tårar rinner, hoppet försvinner:(

Lördagen den 12/4 -08 klockan 12.42 mitt på dan.

Kom ganska nyligen upp ur min säng, blev väckt av en kompis som ringde och tyckte jag kunde komma upp och hålla sällskap. Det var planerat så det var inte taskigt gjort av honom när han ringde. Jag bad han väcka mig. Annars hade jag nog fortfarande legat kvar i sängen och sovit till 14.00 som jag igentligen brukar göra på helgerna. Fast när jag sover så länge så får jag lite ångest, känns inte alls bra igentligen att sova bort halva dan. Men nu åter till det jag igentligen skulle skriva om i dagens blogg. Jag känner mig ledsen idag, vet inte riktigt varför jag bara känner hur jag igentligen skulle vilja skrika ut all min ledsamhet jag känner. Jag tror jag känner mig lite ledsen dels för att det snöar i Småland idag och att terminen snart är till enda. Fast jag borde inte vara ledsen, när jag var uppe i lägenheten när jag vaknat då var jag glad och kände total lycka. Varför vet jag inte. Men igentligen är jag glad Ir är jag verkligen de? Jo det är jag nog ändå, får ju vara med mina underbara vänner på skolan. Nä nu ska jag inte sänka mig och bli ledsen igen, det är bättre jag rycker upp mig och tänker positivt som alla säger att man ska göra. Annars då, vad händer idag? Idag blir det nog mest att ta det lugnt och skönt, håller på och tvättar just nu. Hade en j***a massa tvätt att tvätta. Usch hatar att tvätta men man måste ju, annars får man gå naken och det är nog inget att rekommendera. Nä nu är det nog dags att avsluta min blogg. Orkar inte skriva allt för långa bloggar hela tiden.

Ha det så bra nu alla och ta hand om varandra....:)

Massa pussar å kramar er Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home