Lillsmurfen berättar

Sunday, April 13, 2008

Helgen är snart över:)


Nu är helgen äntligen slut....:D

Söndagen den 13/4 -08 klockan 18.29 på kvällen.

Sitter nu i skolans datasal och uppdaterar min blogg lite. Jag kom ganska nyrr utifrån, var nere i kiosken med kompis och handlad mjölk, chips och kontantkort till mobilen. Det är film på tv ikväll som jag tänkte kolla på. Därför ville jag ha lite snacks att äta till filmen. Ja så har yttligare en helg gått till ända. Känns ganska skönt faktiskt, det liksom händer lite mer i veckorna på skolan då de andra eleverna också är här. De flesta åkte hem i helgen. Det är med blandade känslor jag faktiskr är kvar här. Visst skulle jag vilja åka hem till sthlm men ändå inte. Det är svårt att förklara. Annars har det väl inte hänt så mycket mer i helgen. Jag berättade att jag kände mig ledsen igår. Idag känns det bättre, är faktiskt glad idag. Vet inte varför är bara de:D Har dessutom varit ute och gått idag i typ 1 timma. Jätteskönt, det var ju så fint väder på eftermiddagen och varmt dessutom. Då måste man ju passa på att vara ute. Nä nu har jag nog inte något mer intressant att berätta om. Blev en kort blogg idag för omväxlingens skull. Nu ska jag gå iväg och fixa lite, men vi hörs snart igen.

Ta nu hand om varandra.....

Massa pussar å kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home