Lillsmurfen berättar

Friday, April 11, 2008

*Inte långt kvar på terminen*


Inte långt kvar.... :S

Fredagen den 11/4 -08 klockan 10.43 på morgonen.

Nu har äntligen ännu en vecka gått till ända i skolan. Nu känns det på alla elever att terminen börjar närma sig sitt slut. Det är drygt bara 7 veckor kvar bi går i skolan innan vi får säga hejdå till de som slutar och trevlig sommar till de man ser i augusti igen. Som ni redan kanske vet så ska jag gå minst 1 år till här på Ädelfors så för mig blir det bara att få ett sommarlov på 10 veckor. Men för många andra så är detta deras sista termin innan dom slutar här. Jag har blandade känslor när det gäller att få sommarlov. Jag vill vara ledig ett tag men samtidigt vet jag att det är slutet för många här på skolan. Det känns hemskt att många av mina underbara vänner jag fått här ska sluta och att vi kanske aldrig ses igen. Visst kommer man försöka hålla kontakten med de flesta men man vet hur det kommer bli. Vänner kommer, vänner går. Man får nya vänner som ersätter de gamla och så vidare. Men givetvis hoppas jag att många av oss här kommer fortsätta hålla kontakten trots att de inte går kvar på skolan. Jag vet att de personer som står mig närmast här på skolan dom kommer jag garanterat fortsätta ha kontakt med och sen ska jag självklart försöka ha kontakt me de andra också. Det finns ju telefon, mail, sms, msn m.m att hålla kontakten på. Så jag hoppas mina vänner att bara för att vi skills åt nu den 4/6 -08 så hoppas jag att jag inte förlorar kontakten med er:) Nä nu får jag bli lite gladare igen, det känns jobbigt att tänka att allt snart tar slut:( Men det är trots allt 7 veckor kvar och den tiden får vi njuta av varandras sällskap. Nu har jag inget mer att berätta om vad jag vet.

Ni får nu ta hand om varandra.....

Massa kramar å pussar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home