Lillsmurfen berättar

Friday, July 18, 2008

Otrohet


Flickan vars pojkvän alltid sårar...
Men han fick aldrig se henne med tårar.
Istället gjorde hon det klart för han...
Att hans dröm aldrig kunde bli sann.
Drömmen att ha henne och i hemlighet samtidigt en annan.
Men hon kom på honom och sa:
Du borde ha en stor jävla Idiot stämpel i pannan!
Du trodde du kunde lura mej...
Och i hemlighet samtidigt ha en annan tjej.
Men där hade du helt fel...
För nu är ditt pussel förstört, för du har tappat en stor del.
För jag snackade igår med din andra tjej...
Och jag sa åt henne att du redan hade mej.
Vi kom väldigt bra överens...
Och nu har hennes låga verkligen tänds!
Och jag föreslår att du inte ringer henne igen...
För då kommer du nog tro att du har ringt till Djävulen!
Du kanske nu tror att det är frid och fröjd...
Och du kanske tror att jag nu är nöjd.
Du kanske tror att nu när du har förlorat en, så har du fortfarande en kvar...
Men det kan du ju drömma om, för jag drar!För du ska veta att om någon är otrogen mot mej...
Så drar jag och tar med hans andra tjej.
För när jag drar...
Så blir det ingen annan kvar.
Det är så jag hämnas...
Och om du tror att jag kommer att skämmas...HA!
Skippa den tanken, det kommer aldrig falla mig in...
Likadant den tanken att någon gång igen bli din!
Så, nu har jag inget mer att säga dej...
Men jag skulle tro att det har din andra tjej.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home