Lillsmurfen berättar

Friday, August 15, 2008

*Nu är det nära*

Hej mina änglar där ute!
Fredagen den 15/8 -08 klockan 17.19 på sena eftermiddagen. Nu är det inte lång tid kvar tills jag flyttar ner till Småland och skolan igen.
Egentligen är det bara 2 dagar kvar tills jag åker Ir 1 och 1/2 halv dag. Det ska bli otroligt skönt att komma hem igen. Hem o hem vet jag inte men få komma bort från sthlm ett tag. Behöver verkligen de nu. Behöver få träffa lite nya människor och få upptäcka nya saker. Jag längtar också efter att få träffa mina gammla klasskamrater som också kommer tillbaka i höst. Så snart går tåget från sthlm till Nässjö för min del:) Men än så länge är det bara fredag och jag sitter för tillfället hemma hos min mamma. Kom hit runt 16 idag och stannar tills imorgon. Ville vara lite med henne innan jag åker. Imorgon ska hon följa me mig hem till pappa och sova där till på söndag då jag åker. Men jag ska alldeles snart åka till mitt gamla kortis och hälsa på. Säga hejdå och de till personalen där. Man vet ju inte när jag träffar dom igen. Annars blir det mest att packa och så i helgen. Men nu måste jag avsluta min blogg, ska göra mig iordning för att åka.
Ta nu hand om varandra så hörs vi snart igen.
Massa pussar å kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home