Lillsmurfen berättar

Monday, August 11, 2008

Åker tillbaka till Småland på söndag

Hej hopp allihopa!
Måndagen den 11/7 -08 klockan 11.57 på förmiddagen.
Jaha så börjar det närma sig slutet för mig här i sthlm. Nu på söndag den 17/8 åker jag tillbaka till skolan i Småland kl. 10.20 på morgonen.
Tiden i sthlm under mitt sommarlov har varit underbart. Har haft det toppen hemma. Lite långtråkigt ibland men för det mesta har det varit både kul och skönt. Men nu börjar jag sakta men säkert längta tillbaka till skolan. Känner att jag vill bli klar där nere så jag kan börja jobba. Så ner till skolan vill jag så jag kan börja avsluta mina studier. Ska bli spännande att få börja en ny termin. Träffa både nya och gammla vänner. Idag åkte en kompis till mig hem, känns lite ensamt nu när han åkt. Men vi ses snart igen:D längtar redan. Annars vad har hänt mig i sommar? Jo jag har solat, badat, festa, umgåtts me vänner m.m. Ska denna vecka också försöka träffa lite kompisar innan jag åker ner. Men det känns skönt att det bara är 1 vecka kvar. Men igår var det lite konstigt för då kände jag inte alls för att åka ner till skolan. Men idag vill jag ner. Konstigt va man kan ändra uppfattning om saker och ting. Nä nu börja insändaren bli väldigt lång. Ville iallafall att ni skulle få lite info om vad som händer mig och mitt liv. Men ni kan ju alltid följa mig i min blogg. http://johanna87blogg.blogspot.com
Massa kramar o pussar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home