Lillsmurfen berättar

Thursday, August 07, 2008

Är på läger

Hej!
Torsdagen den 7/8 -08 klockan 16.27 på eftermiddagen.
Jag sitter just nu på ett internetcafé på Herrfallet där jag är på läger. Det var några dagar sen jag skrev i min blogg så jag kände att jag behövde de. Här är allt bra. Förutom att vädret är sådär men badat har jag och det 2 gånger. Min kompis är också här men just nu sitter han i vår stuga och vilar. Vi ska på dans här på campingen ikväll där vi är:) Det ska bli kul, hoppas bara alla är lite trevligare mot mig då. För just nu är alla, ja presic alla tjuriga på mig. Vet inte vad jag har gjort dom. Nä nu måste jagf avsluta min blogg. Men vi hörs mera när jag kommit hem till sthlm igen. Ha det så bra och ta hand om varandra.
Massa kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home