Lillsmurfen berättar

Tuesday, August 12, 2008

Har köpt en nu ipod shuffle och varit på ung08 festivalen




Hej alla mina vänner!


Tisdagen den 12/8 -08 klockan 18.24 på kvällen. Idag har jag varit på UNG08 festivalen i sthlm. Det var en massa en roliga saker där. Bl.a. fick jag prova teckenspråck fast jag redan kan de. Sen pratade jag med polisen, brandkåren, millitären m.fl. Dom var där och visade upp sig lite. Jag har dessutom fått ett snyggt festivalarmband på mig. Det betyder att jag får gå grattis på allt som har med festivalen att göra. jag var tillsammans med en kompis. Vi hade en toppendag ida. Ska dit imorgon också men då senare på dan. Ska klippa mig och träffa en gammal sjukgymnast till mig imorgon. Sen har jag höpt en ipod shuffle idag. Den är silverfärgad och skitsnygg:) Är otroligt nöjd med resultatet:D Håller på och laddar upp den nu. ska inviga den ikväll när jag ska ut me hunden. Annars har det inte hänt så mycket idag. Njutit av det fina vädret vi hade i sthlm idag:) Men nu är det tyvärr mulet igen. Det håller nog på och blir höst nu, usch kallt och ruskigt ute. Jag hoppas vädret håller i sig denna vecka iallafall, sen kan det få bli lite kallare för nästa vecka börjar skolorna igen runt om i Sverige. Jag börjar redan på måndag kl. 13.00 är det upprop i Aulan. Sen 13.30 har min klass samling i klassrummet där vi får info av lärarna om terminen m.m. Annar har det varit en lugn dag. Nu ska jag gå och hjälpa pappa me middagen. Så det blev för en gång skull en kort blogg idag. Ha det så bra nu alla så hörs vi.


Massa kramar å pussar från Johanna

1 Comments:

  • At 4:06 AM, Anonymous Anonymous said…

    festivalarmband och åkband

     

Post a Comment

<< Home