Lillsmurfen berättar

Thursday, August 14, 2008

*Vänner*


Det här är några få underbara dikter som jag tillägnar er mina vänner. Utan er hade jag inte varit den jag är idag. Ni har stöttat mig igenom jobbiga perioder och ni har funnits där när jag som mest behövt er. Vissa har funnits där mer än andra men alla ni mina vänner betyder mest för mig. Ni som vill och vet att ni är mina vänner ni ska ta till er de här dikterna, för det är er de handlar om. Från er vän Johanna


Dagarna med er är omöjliga att glömma

På nätterna kan jag inte sluta drömma

NI är de som är viktigast för mig

Jag kommer aldrig att lämna er

Ingen har så stor betydelse som ni

Jag ska få er att förstå en sak här och nu

NI är mitt liv, mitt hjärta och mina tankar

Det är bara för er mitt hjärta bankar

Jag hoppas att ni tror på mig

För jag älskar er mina vänner!!


Vänner är som stjänor.

Man ser dom inte alltid,

men man vet att dom alltid

finns där när man behöver dom.


Sen vill jag också lägga in en dikt som är riktad till en väldigt speciell person i mitt liv. Du vet vem du är och du är en som har en stor plats i mitt hjärta. Du har funnits där när jag har som mest mått dåligt, du har stötta mig i allt. När jag tänker på de gånger du sagt till mig när jag vill ge upp allt så blir jag oerhört tacksam att du har sagt till mig. Min familj älskar dig me<3


Ett hjärta kan slå,

ett Hjärta kan brista,

en vän kan man få,

en vän kan man mista,

men i mitt hjärta är du gömd

för en ängel som du blir aldrig glömd!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home