Lillsmurfen berättar

Friday, July 25, 2008

*Kvällen är här och natten står i farstun*

Fredagen den 25/7 -08 klockan 22.37 på kvällen. Usch jag är hemskt ledsen att jag har på senasten tiden varit dålig på att blogga. Jag ska verkligen försöka bättra mig. Men det bli nog bättre när jag är på skolan igen. Dit åker jag söndagen den 17/8. Längtar inte alls till att sätta mig på tåget. Har igentligen ingen soom helst lust att åka tillbaka till skiten. Ir är det verkligen skiten. Ska jag vara ärlig så är det nog inte de. Jag har trivs otroligt bra där nere under detta året som gått. Visst jag har saknat sthlm och alla här uppe. Men jag har ju varit hemma på loven och vissa helger. Nu är det bara 9 månader kvar för mig på Ädelfors folkhögskola. Sen flyttar jag till en egen lägenhet i sthlm. Hoppas jag redan har en till sommaren 09. Vore toppen att få flytta in direkt efter skolan. Trivs inte så bra att bo under samma tak som farsan min. Kanske beror det på att jag är så pass gammal nu och vill klara mig själv. Men visst det är också mysigt att bo med honom, men i längden fungerar inte de. Det förstår nog vem som helst:) Men hitta en egen lägenhet och få inreda den själv med lite hjälp av morsan och så. Det är mitt största mål i livet just nu. Visst att sluta skolan är också ett stort mål jag har och det kommer jag att klara. Jag har en enorm motivation till att äntligen få slutföra skolan. Nu ska jag väl ta och berätta lite vad jag gjort idag. Idag vaknade jag kl. 11.00, då gick jag upp käkade frukost samt klädde på mig. Sen har jag mest bara tagit det lugnt ida. Gick en långpromenad innan middagen. Bestämde med en kompis att vi skulle åka och bada imorgon:) Skoj det ska bli vännen:) Tack Becka för att du finns i mitt liv<3
Massa pussar å kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home