Lillsmurfen berättar

Tuesday, July 22, 2008

Färgade håret idag:)

Hej mina vänner å ni jag inte känner!
Tisdagen den 22/7 -08 klockan 23.47 på kvällen.
Jag vaknade kl. 11.00 idag, gick upp käkade en otroligt god frukost å drack mitt morgon te i vanlig ordning. Sen tog jag fram de kläder jag skulle ha idag. Efter det var det äntligen dags. IDAG SKULLE JAG FÄRGA MITT HÅR. I vanlig ordning tog jag på mig en svart sopsäck för att skydda min kropp från att få hårfärg på sig. Sen hjälpte en personal mig att kleta in den kladdiga men härliga färgen i mitt hår. På en gång såg man en skillnad. Äntligen skulle jag få tillbaka den hårfärg jag alltid vill ha i mitt hår, nämligen rött. Så blev det och jag är väldigt nöjd med resultatet som blev efter hårfärgningen:) Tack Ylva så hemskt mycket för hjälpen!!! Du är en klippa i mitt liv:) Annars har jag inte gjort så mycket idag, har tag det lugnt för det mesta. Nu sitter jag vid min dator å tänkte uppdatera min blogg som jag inte gjort på några dagar. Har inte haft motivation till att göra de. Men idag hade jag de, så här sitter jag nu:) Jag kommer också lägga ut lite bilder på hur det såg ut när jag färgade mitt hår. Fina bilder blev det allt, men tyvärr har jag inte tagit bild på mig när jag var helt klar. Jag lovar att jag ska göra det till nästa gång jag skriver en blogg. Men de andra bilderna lägger jag in idag. Annars har det väl inte hänt så mycket. jo i lördags var jag å 2 kompisar till från kortis ute å dansade. Vi var på Chaplins bar:) Jag både dansade å sjöng karaoke:) Tänk jag gjorde det dessutom nykter:P det är inte ofta det händer. Jo jag köpte också en ny mobil i lördags, en mobil jag länge tittat på. Det blev en Sony Eriksson W380i som jag blev nyss ägare till:D Det känns skönt att äntligen ha en mobil som funkar. Annars så finns det inte så mycket att berätta om. På torsdag drar hela mitt kortis å jag till Stora Sköndal för att bada å sola, men mer om det berättar jag om på torsdag. Tills dess Ir tills nästa gång vi hörs så får ni ha det så bra:) Var rädda om varandra å älska varandra för dom ni är!!! Massa kramar å pussar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home