Lillsmurfen berättar

Tuesday, November 25, 2008


Varför kan människor vara så elaka mot andra? Varför kan ingen tycka om alla för den dom är? Idag har jag verkligen känt att ingen bryr sig om mig Ir tycker om mig för den delen. Vad har jag gjort er? Varför kan ni inte bara säga som det är om jag har gjort något mot er istället för att ni bara går förbi mig. Ingen bryr sig om mig längre jag kan lika gärna lämna skolan idag. Ingen skulle märka om jag var borta. Fan va falska människor kan vara. Jag trodde jag hade vänner här nere men det är inte sant. Istället är det bara människor som bryr sig om sig själva. Usch jag är så trött på skiten här nere nu. Ska bli så jävla skönt att flytta hem. Flytta hem till sthlm där det finns människor som bryr sig om mig. Det finns bara en här nere som jag vet vill vara med mig och krama om mig. Mari du är min ängel i Småland. Utan diog här nere skulle inte jag klara mig. Jag trodde jag hade fler vänner här nere mien det visade sig vara fel. Varför säger ni då att ni är mina vänner om ni inte är de? Jag har väl inte gjort er något? Usch känner hur tårarna bränner mot mina kinder. Vill verkligen bort härifrån nu. Men på torsdag då lämnar jag skiten för ett tag. Fan va skönt det ska bli. Komma härifrån. Från alla människor ja från allt. Jag trodde det fanns iallafall några som tyckte om mig, och gör det de så visar ni iallafall inte de. Det går inte en dag utan att jag känner mig ensam och övergiven. Men nu är det inte långt kvar tills jag slutar föralltid här nere. Sen kommer jag hem till ljuva Stockholm. Där vet jag att jag har mina vänner. Mina älskade vänner och min älskade familj framför allt. Så det ser jag verkligen framemot att få åka hem. Får jag välja så skulle jag dra nu härifrån, för så dåligt mår jag nu. Tårarna rinner nere för mina kinder och klumpen i migen blir bara större å större. Att vara här nere gör mig inte gått just nu, utan det gör mig bara värre. Vill inget hellre längre än att slippa allt. Ja nu vet ni hur jag känner mig, och komma å be mig om ursäkt är ingen idé för skadan är redan gjord.
Take care...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home