Lillsmurfen berättar

Sunday, December 14, 2008

Flyttat hem mina saker idag


Så var det sen söndag eftermiddag den 14/12 -08. För en liten stund sen åkte mina föräldrar tillbaka till sthlm efter att ha varit här och hämtat mina saker. Nu är det alldeles tomt i min lägenhet. Bara lite kläder och min dator kvar. Nu känns det verkligen på allvar att jag ska flytta hem. Känns både trist men samtidigt underbart skönt:) Vill ju så gärna komma ifrån skiten här nere. Känner mig inte alls hemma här och har aldrig gjort det heller. Men på onsdag kl. 13.00 då bär det av med färdtjänstbuss till sthlm.

JIPPI säger jag bara:D

Bort från allt å alla Ir iallafall en del som jag bara avskyr. De som jag trodde var mina vänner men som det visade sig att de inte var de. De personerna vill jag bara slippa just nu. Jag nämner inga namn men det är ganska många här nere som jag vill slippa. Men de få vänner jag har de kommer det kännas tungt att lämna:( Men jag kommer å hälsar på er. För er skull kommer jag ner igen. Men nu ska vi inte börja sörja än, det är ju fortfarande bara söndag och vi har några roliga dagar framför oss att njuta av:) Till ex. på tisdag har vi julpyssel, julbord och julshow att se fram emot och på onsdag den stora julavslutningen. Så den här veckan som kommer blir både kort men rolig. Hoppas jag iallafall:S Men nu måste jag gå, ska till matsalen och äta tacos till middag. Mums *ler*:) Är super hungrig, har inte ätit på hela dagen. Men ni får ha det så bra så hörs vi.

Take care...

Er Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home