Lillsmurfen berättar

Wednesday, December 03, 2008

Onsdag idag:)


Jaha så var det onsdag (lill lördag) igen. Halva veckaan har snart gått. Sitter och har Tema just nu men var tvungen att ta rast och uppdatera min bilddagbok och blogg lite. I temat denna vecka så jobbar vi med Svenska B del 2. När jag är klar men den delen så har jag klarat av hela svenska B. Känns skönt för då har jag både gjort svenska A och B. Igår var jag på praktik på Njudungsgymnasiet i Vetlanda. Jag var på särskolan och gick som elevassistent. Det kändes jättekul att få pröva på de, fick dessutom vara med en massa underbara elever som går där. Igår hade eleverna både boende, samhälle, svenska och hemkunskap. Lektionerna flöt in i varandra så det var inte mycket till raster jag fick. De var fullt upp från morgon till eftermiddag. Men det var kul som sjutton så jag längtar tills nästa tisdag då jag ska dit igen. Tyvärr hinner jag bara praktiksera där i 2 veckor eftersom vi slutar sen för jullov och jag slutar för gott. Annars var dagen jättebra och kvällen var lugn. Kollade på tv och tvättade gjorde jag. Så var min tisdag igår.

Massa pussar å kramar från Johanna

1 Comments:

  • At 7:15 AM, Anonymous Anonymous said…

    jag läser din blogg, och du praktiserrar i gymnasiesärskolan. jag går själv gymnasiesär.. är du med dom Nationella?

     

Post a Comment

<< Home