Lillsmurfen berättar

Friday, December 05, 2008

Äntligen fredag




Nu är det snart helg och jag blir ledig 2 hela dagar. känns underbart må jag säga. Denna vecka har varit otroligt tuff, mycket i skolan och sen har jag julshowen att tänka på. Så full fart har det varit från måndag till idag. Sen känner jag mig inte 100% kty heller:( Håller nog på och blir förkyld också mitt uppe i allt. Har inte tid att vara sjuk just nu. Måste göra klart en massa skolarbeten innan jag slutar den 17/12. Så tufft i skolan är det just nu, men samtidigt är det otroligt roligt. Vi tar inte riktigt så seriöst på tema lektionerna nu på sistone. Vi sitter mest och pladrar med varandra. Till och med lärarna sitter och pratar med varandra. Visst får man in lite arbetet i samtalen men inte mycket om jag ska vara ärlig:P Men det skönt att man kan vara avslappnad på lektionerna:) Jag tror de flesta i min klass börjar känna att jul och jullovet börjar närma sig med stormsteg. Men än är det en hel skolvecka kvar då jag måste sätta fart så jag hinner klart med alla arbeten. Samtidigt som jag har en massa i skolan så har jag ju årets julshow att tänka på. Den 16/12 är då vi ska uppträdda för hela skolan. Vi övar järnet just nu så allt ska klaffa in i det minsta:) Nä nu måste jag nog avsluta, måste städa udan på min bänk innan jag kan gå och äta lunch. Vet inte vad det är till lunch idag men jag hoppas det blir något gott. För jag är redigt hungrig nu. Har inte ätit någon frukost idag:S


Aja men vi hörs snart igen hoppas jag...


Ta hand om varandra nu och tänk på att det snart är jul och då ska alla vara snälla:)


Massa pussar å kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home