Lillsmurfen berättar

Thursday, December 11, 2008

Har gjort klart Svenska B


Jaha idag är det torsdag vilket innebär att det snart är helg. Nu bara flyger dagarna fram. Sista helgen för alltid för mig på skolan. Känns konstigt, trodde det skulle kännas lugnt men inom mig känner jag en enorm stress. Trots att jag redan har packat klart inför flytten hem. Fick hjälp av min kompis Anna att göra de i tisdags. Så nu borde jag egentligen ta det lugnt och skönt eftersom allt är klart. Ir nästan allt iallafall. Lite kläder samt alla mina par skor har jag kvar att packa ner. Nu sitter jag och har egentligen lektion men har gjort klart allt så jag passade på att sätta mig ner och skriva dagens blogg. Har äntligen blivit klar med Svenska B helt. Känns underbart att det äntligen är klart. Känner mig väldigt nöjd med mitt arbete och arrangemang. Så nu väntar jag bara på att få mitt omdöme av min lärare när hon har läst igenom mitt arbete. Men när hon har gjort det så hoppas jag att hon sätter ett omdöme på mig. Så nu kan jag sluta skolan här med huvudet högt. Det ända jag inte har blivit klar med under min tid här på Ädelfors är matte A men den tar jag igen hösten 09 när jag är i sthlm. Då kan jag fokusera bara på matten och inget annat ämne. ska kanske ev. läsa PS A också. Men nu måste jag nog sätta mig och läsa min bok, har en bokreccnsion att skriva till imorgon. Så jag får börja göra de nu så jag inte får "skäll" av läraren;) Men jag får önska er en trevlig kväll så hörs vi.

Take care...

Varma hälsningar Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home