Lillsmurfen berättar

Monday, December 01, 2008

Praktik imorgon


Så var det måndag och en ny vecka har börjat. I helgen har jag vart i Skåne hos en kompis och hälsat på. Var jättekul och trevligt. Framför allt skönt att komma bort från skolan ett tag. Så nu har jag laddat upp mina batterier så nu orkar jag nog vara här i 16 dagar till som är kvar innan jag slutar för gått härifrån. Imorgon är det tisdag vilket innebär för mig att jag ska ut på praktik för första gången här i Vetlanda. Jag ska vara på gymnasiumsärskolan i Vetlanda. Känns jättespännande och kul att få komma dit och se hur dom arbetar där. Ska vara där 2 tisdagar och praktisera. Lite kort om tid men vi bestämde detta lite väl sent med tanke på att jag slutar nu till jul. Skulle jag fortsätta här till våren så hade jag fått praktiserat 1 dag i veckan nästa termin. Men nu hinner inte jag de tyvärr. Men den lilla tid jag får kommer nog ändå bli lärorik och intressant. Annars har det inte hänt så mycket i mitt liv på sistone. Ska upp och ta hand om min tvätt nu sen är det dags för middag. Men jag hoppas vi ses å hörs snart igen.

Massa kramar å pussar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home