Lillsmurfen berättar

Friday, December 12, 2008

Nu är jag trött och helt utmattad


Äntligen blev jag klar med alla mina tema arbeten:) Det känns otroligt bra. Jag hann dessutom bli klar itid. Men nu är jag trött och utpumpad. Men vilken tur att det är fredag och att vi alldeles snart slutar för dagen. Men nu känns det bra och att jag dessutom kan sluta här på skolan med huvudet högt. Men nu är ju frågan. Vad ska jag göra på måndag nu när alla skolarbeten är klara? Det är ju ingen idé att börja på något nytt när vi bara har 1 "vanlig" skoldag kvar, sen på tisdag är det julpyssel, julbord och julshow på schemat och sen på onsdag är det avslutning både i klassrummet och i Aulan. Sen är det hej och tck för min del härifrån. Känns helt underbart. På söndag kommer ju mina föräldrar hit och hämtar alla mina saker utom lite kläder och sånt jag behöver de sista dagarna. Men nu är det fredag och vi ska presic till att sluta nu. Så vi hörs i helgen annars hörs vi på måndag igen. Ha en trevlig helg ifall vi inte hörs.


Varma kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home