Lillsmurfen berättar

Monday, December 08, 2008

Trodde allt var som förr


Jag trodde det skulle kännas annorlunda när du kom tillbaka hit till skolan idag. Men det gjorde inte de, det kändes fortfarande som vår vänskap inte har existerat någonsin. Det känns tungt att jag känner så. Men tyvärr gör jag de. Jag trodde vi skulle vara där vi va förut men så är det inte nu:( Med idag fick jag träffa min ängel Mari<3>


Annars så har det varit en ganska bra dag idag. Hade tecken på morgonen och sen blev det tid för lite jukbak och efter lunch hade jag tema. Imorgon är det åter dags för praktik på Njudungens gymnasium i Vetlanda. Så det känns kul:D Tyvärr är det dock min sista praktiks dag imorgon. Hann bara göra 2 veckor där nu innan jul. Men jag får väl försöka göra praktik i vår igen fast då i sthlm Ir om jag söker jobb istället:D Vi får se vad jag känner för. Som det känns nu så vill jag bara vara hemma och ta det lugnt och skönt. Är riktigt skoltrött nu. Men det var väl allt just nu, ska försöka skriva i min bilddagbok och blogg lite oftare om jag får tid. Har ganska mycket i skolan nu eftersom det är slut tampen. Men vi hörs snart igen.Take care...

Kramar å pussar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home