Lillsmurfen berättar

Wednesday, December 17, 2008

Slut på Ädelfors resan:)


Jaha så var min tid på Ädelfors folkhögskola till ända. Nu är det ca. 1 timme kvar tills jag sätter mig i färdtjänstbussen på väg hem. Nu känns det underbart inombords att jag snart lämnar detta bakom mig. Men samtidigt är det sorgligt att lämna alla underbara vänner jag har fått under min tid här. Jobbigast var det att säga hejdå till Mari och Lina. Dem 2 har stått mig närmast under min tid här. Men nu har vi sagt hejdå och båda har åkt hem. Att lämna Mari kändes jättetungt. Lina och jag kommer nog aldrig ha samma relation som vi hade förut. Men sen hände något som jag inte riktigt vet vad som hände, men något hände mellan oss. Jag tror att med tiden så kommer vi förlora kontakten mellan oss. Trots att du sa att vi ska hålla kontakten så tror jag inte vi kommer att göra de tyvärr. Sorgligt nog men sant:) Men Mari och jag vi kommer att hålla kontakten i alla fall. Men nu måste jag börja förbereda mig för hemfärd. Ska bara kolla mina mail innan jag åker, sen drar jag. HOPPAS ALLA HÄR PÅ SKOLAN FÅR EN BRA JUL och EN BRA NÄSTA TERMIN.

Men vi kommer att både höras å att ses. Jag kommer och hälsar på:)

Massa pussar å kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home