Lillsmurfen berättar

Wednesday, December 31, 2008

Nyårsafton 2008 - 2009


Jaha vad är inte mer passande nu än att jag får önska alla er mina bloggläsare ett riktigt Gått Nytt År. Nu när stunden snart är inne för att kliva in i ett nytt år så ville jag skriva ett sista blogginlägg detta året. Det kommer dock inte bli en allt så lång blogg. Kan berätta lite kort om dagen.

Vaknade kl. 08.39 klev då upp och åt en nyårs frukost tillsammans med pappa. Sen kollade jag lite på tv innan jag hoppade in i duschen och duschade. Sen kl. 11.35 kom färdtjänsten och tog mig till mamma. Sen runt 13.00 åkte mamma och jag till mormor på sjukhuset och hälsade på. Där var jag till 18.00 för att inte låta mormor vara allt för ensam på nyår. Nu sitter jag hemma hos mamma vid datan och väntar på att middagen ska bli klar. Ikväll blir det bara att ha det mysigt hemma med mamma, moster Ingela och en kompis till mamma som heter Birgitta. Denna blogg blev inte allt för lång som jag sa. Men nu måste jag gå, mamma ropar att middagen strax är klar. Ha nu en jättebra kväll så hörs vi imorgon och då är vi inne på det nya året som är 2009:)

Take care...

Varma kramar Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home