Lillsmurfen berättar

Friday, January 02, 2009

Fredagen den 2/1 -09


God middag på på er alla! Jaha så var vi inne i ett nytt år. Tänk det är redan år 2009. Det har snart gått 2 år sen jag tog studenten och slutade gumnasiet. Det har bara gått 2 veckor och 2 dagar sen jag slutade på ädelfors folkhögskola. Tiden går fruktansvärt fort när man har roligt. Men nu är det den 2/1 -09 och jag sitter hemma å kollar på tv och bara tar det lugnt. Mamma kom nyss hem från att ha varit på sjukhuset och hälsat på mormor. Får höra sen hur det var med henne. Tror det är ganska bra just nu med mormor. Var hos henne å hälsade på nyårsafton på dan. Annars så kommer det väl inte att hända så mycket idag. Mest kolla på tv och sitta på msn och bara ta det lugnt. Händer inget annat kul i mitt liv för tillfället. Längtar tills på söndag för då kommer min bästa kompis Rebecka hem från Idre. Hon har snart varit där i 1 vecka och åkt skidor samt firat nyår med Nacka HI. Det gör dom varje år, alltså firar nyår i Idre. Skulle väldigt gärna velat följa med men det var bara för medlemar. Jag är inte medlem i Nacka HI ännu men ska bli. Nä men nu har jag väl inte så mycket mera roligt att berätta om, så det får bli en kort blogg idag. den kanske blir längre imorgon. Nu får ni ha en jättetrevlig fredag eftermiddag och kväll så hörs vi.

Massa pussar å kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home