Lillsmurfen berättar

Sunday, April 05, 2009

Måndag morgon


Idag ska jag till träffis på dagen och umgås med sötnosen å alla mina vänner som brukar hänga där. Skolungdomarna i sthlm har ju påsklov denna vecka. Så nu har träffis öppet på dagarna. Jag ska gå nu kl. 08.45 hemifrån. Sen kl. 09.53 så ska jag möta sötnosen vid Skarpnäcks tunnelbana:) Är överlycklig att vi hinner träffas innan jag reser bort som jag gör på onsdag.
Vad osm händer på träffis idag?
Det har jag faktiskt ingen aning om, jag tror sötnosen nämnde något om baskettunering. Men dessvärre kan jag inte delta i den aktiviteten pga mitt funktionshinder. Men istället kan jag sitta å kolla på:) Det blir minst lika kul det också. Jag har ju digitalkamera så jag kan ju fota en massa istället. Mer om vad som händer under dagen lovar jag att uppdatera om ikväll. Men jag måste snart göra mig iordning för att hinna. Annars får jag springa till tunnelbanan:D Vilket det alltid brukar sluta med att jag får göra ändå. Men jag funderar på om jag ska svänga in på Mc. och köpa något att äta på vägen. Jag har inte ätit frukost än, det är för tidigt på morgonen för att jag ska kunna göra det. Men nu börjar magen kurra så jag måste ta något att äta.

Men vi hörs senare ikväll....

Kram Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home