Lillsmurfen berättar

Saturday, April 04, 2009

Lördag förmiddag


Nu sitter jag hemma och tänker på vad som närmast kommer att hända i mitt liv. Jag vet inte riktigt. De jag vet är att jag just nu känner mig ganska ensam hemma. Känns lite sorgligt egentligen Jag hade gärna istället kunna varit på en annan plats med människor som älskar mig för den jag är. Jag vet att jag har vänner där ute som hjälper, stöttar och tröstar mig när jag behöver det. Det känns lite tufft att behöva lämna er i 1 vecka då jag ska åka till Småland och hälsa på 2 gamla skolkamrater där nere. Hade jag kunnat så hade jag tagit med mig er ner dit. Speciellt en person som jag inte kan sluta tänka på att jag ska vara utan i 1 vecka.

Sötnosen<3 jag kommer sakna dig obeskrivligt mycket gumman. Men som du hade skrivit igår så finns det ju mobiltelefon och det är tur det. Annars hade jag inte lämnat dig överhuvudtaget gumman. Men jag vet att vi kommer kunna höras ändå trots att jag är 40 mil ifrån dig. Men jag vet att du kommer orka vara hemma och vänta tills jag kommer tillbaka. För det gör jag. JAG LOVAR DIG!!! Inte lämnar jag min sötnos i sthlm och flyttar. Skulle ALDRIG falla mig in att göra det. Jag vet att du egentligen inte vill att jag ska åka. Men jag kommer tillbaka. Så gumman, även om jag är 40 mil ifrån dig så kan du ALLTID ringa eller messa mig 24/7. Om du behöver prata eller bara gråta ut i någons öra. Jag lämnar dig ALDRIG och jag hoppas inte du heller lämnar mig. Jag skulle inte stå ut. Jag är inte hel om du inte finns i mitt liv<3<3<3<3<3<3

Åter till mina tankar och dagen då. Idag är det lördag och för de flesta skolungdomar i sthlm så är det första dagen på påsklovet. Det betyder att kommande vecka så har jag sällskap om dagarna. Nu när alla inte går i skolan menar jag:D
Så i början av kommande vecka så ska jag väl bara vara hemma och ta det lugnt. Handla lite saker man behöver inför resan till Småland jag ska göra på onsdag morgon. Jag hoppas också jag hinner träffa Sötnosen något innan jag åker. Jag lovade henne att vi skulle försöka med det. Annars blir det mest att packa och så nu innan. Är helt själv hemma för pappa åkte till Frankrike nu i morse jättetidigt. Han ska vara där till måndagen den 13/4 då han kommer hem igen. Men då är inte jag hemma, för jag kommer hem på onsdagen samma vecka. Så pappa får 2 dagar ledigt från mig innan jag kommer hem:P
Ja men i alla fall åter till dagen. Nu på eftermiddagen nämligen kl. 13.30 så åker jag hem till morsan å ska vara där till imorgon kväll. Hon och jag ska ha våran mor/dotter shoppingdag imorgon. Fick det i födelsedagspresent av henne när jag fyllde år. Att vi ska köpa kläder till mig. Det ska bli mysigt att ta en dag bara med henne. Det var sååå himla längesen vi hade det. Det har ju varit så mycket med flytten hem från Småland och sen mormor som har varit sjuk. Hon är fortfarande sjuk men det är stabilt just nu. Så imorgon hoppas vi att vi bara kan ägna ett par timmar till bara oss 2 och släppa allt annat för stunden Men ikväll då ska vi bara vara hemma och mysa framför Robinson 2009. Men nu inom den närmaste tiden så ska jag gå och fixa frukost till mig själv och sen ska jag duscha. Pratade med sötnosen för en stund sen men hon skulle iväg på ridning. Hon kommer hem runt 12.30 -12.45 ca. tror jag det var:S Så då får jag prata med henne igen:) Så nu är det inte så många roliga inne på msn. Kan passa på att göra annat då. Men nu blev det ett väldans långt inlägg. Så jag får nog avsluta den. Men som sagt nu vet ni vad jag ska göra den närmaste tiden. Jag uppdaterar mer i min blogg ikväll när jag har andra roliga saker att berätta om:D Men tills vidare får ni ha till tåls:P

See u later.....

Kramar Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home