Lillsmurfen berättar

Saturday, May 02, 2009

Träffa sötnosen idag<3


Idag ska jag träffa en underbar vän på eftermiddagen/kvällen:) Det ska bli jättekul:) Undra vad vi ska hitta på:P Det är ju så fint väder ute så jag hoppas vi kan vara ute:) Kanske gå å ta en glass någonstans. Hm... det låter riktigt gått, att äta en glass. Var jättelängesen jag gjorde de. Jag har ju lite svårt att gå omkring å små äta hela tiden. Man tänker ju mycket på sin vikt. Men egentligen ska jag inte göra de, för jag väger lite för lite. Så att äta en glass vore bara bra för mig:) Ska försöka övertala sötnosen om att vi kan äta varsin glass:) Kan ju lyxa till det ibland. Nu är sötnosen å rider men henne ska jag inte träffa förrän ca. kl. 15.00 idag. Så jag har ett par timmar till godo. Nu ska jag gå å fixa frukost till mig, känner hur magen pirrar för att jag är hungrig:) Det får bli fil å flingor samt en kopp te. Kan berätta att jag är skapligt trött idag. Gick å la mig 04.00 i morse. Jag kunde bara inte sova så jag satt å kollade på tv istället:) Så seg kommer jag nog vara framemot eftermiddagen/kvällen. Men det är inget som hindrar mig när jag får träffa min sötnos å tillbringa några timmar med henne<3 Jag skriver mera ikväll vad som har hänt under dagen.... Nu kallar köket på mig:P

See u later...... Kramar Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home