Lillsmurfen berättar

Monday, August 24, 2009

Dagen innan jag läggs in


Imorgon då gäller de:S Då läggs jag in på sjukhus för att genomgå min operation. Jag känner mig jättenervös. Inte alls kul att behöva ligga inne. Men jag har Jossan med mig som stöd<3 Men ändå känns det jättejobbigt, jag kommer ju inte sova så mycket inatt. Men, men det får gå ändå. Operera mig måste jag ändå göra för att i framtiden kunna gå ännu bättre än vad jag kan idag. Men vägen dit är både lång å jobbig:( Men såmåning om kommer allt bli bra:)

1 Comments:

  • At 10:19 AM, Blogger Linette Holmberg said…

    Hej Johanna!

    Mitt namn är Linette Holmberg och jag går på Ädelfors Folkhögskola på assistent linjen. Jag va o lyssnade på när du berättade om ditt liv och jag har valt OI som mitt examensarbete. Hoppas att operationen gick bra och när du orkar och kan så kan du väl skriva ett mail till mej om du är intresserad av att hjälpa mej.
    linette_holmberg@hotmail.com

    Hälsningar Linette

     

Post a Comment

<< Home