Lillsmurfen berättar

Tuesday, October 27, 2009

Våga anta utmaningen:D


- Vilket är det mest pinsamma band du lyssnat på? Spice girls :D
- Vilken färg har din cykel? Jag har ingen cykel
- Blondin eller brunett? Jag just nu vet jag inte vilken färg jag riktigt har:P
-Vilken färg har du på texten på msn texten? Röd :)
- Vilket stjärntecken är du? Vädur ^^
- Rakar du av dig dina ögonbryn? Nej
- Har du husdjur? Ja, en katt och en hund <3
- Vilket smeknamn gav din mamma dig när du var liten? Jajja för det var det jag kallade mig själv när jag var liten :D
- Är du kär i någon just nu? Nä inte just nu
- Har du brutit på tyska för att imponera på en kille/tjej? Nej
- Har du sagt "lol" någon gång under ett samtal? Haha ja många gånger
- Har du ätit godis för hundra kronor? Nej, jag äter inte godis :)
- Vad är du beroende av? Mobilen, Mp3, vännerna, familj m.m.
- Vad har du för fobier? Att bli ensam och övergiven
- Berätta detaljerat det äckligaste du har ätit? Hmm..
- Hur lång är du? 1.07 ;)
- Om du var ett verktyg, vad skulle du vara då? Hm... hammare kanske :P
- Sover du med gosedjur? Jaaaaaaa min lilla tiger <3
- Vilken mobil har du? Sony Ericsson :)
- Vem var den senaste du fick mms av? Hm.. Vet inte..
- Vem var den senaste du fick sms av? Jossan :)<3
- Vem ringde dig senast? Pappa <3
- När duschade du senast? Igår
- Vem tänker du på nu? Jossan, Disa, mamma<3<3<3
- Om du fick ge 25 miljoner till någon vem skulle du ge det till då? Jag skulle ge pengarna till någon fond som hjälper svårt sjuka människor i andra länder.

Jag blev utmanad av Elinor:) Nu vill jag utmana Jossan, Sofia och Anton

0 Comments:

Post a Comment

<< Home