Lillsmurfen berättar

Monday, October 12, 2009

Segaste dagen på länge:P


Idag har det varit en sån här seg dag. Jag vaknade klockan 10 av att min assistent kom. Sen gick jag upp å duschade vilket typ tog hundra år;):P Men väl klar i duschen å påklädd så käkade jag frukost. Det blev mackor med te. Mumsigt var det:) Sen har jag typ bara slappat framför tvn hela dagen. Har planerat lite inför morgondagen då jag ska till Skärholmen å besöka mitt gamla gymnasium:) Så jag var tvungen att gå igenom morgondagen med min assistent som ska jobba då. Det var hon som jobbade idag som jobbar imorgon också. Det känns bra för henne trivs jag med:) Annars har jag väl inte gjort något speciellt idag. Jag var å handlade lite också på eftermiddagen. Sen vid 16 kom pappa å Silja hem så då satte jag mig å myste med Silja en stund. Sen fixade jag å min assistent lite saker inför imorgon. Sen fick hon faktiskt gå för dagen. Så nu sitter både jag å pappa vid varsin data å chattar:D:P Så blir det när vi båda inte har något annat för oss. Jag ska strax gå ut i köket å kolla om jag hittar något gott att äta. Har inte ätit middag ännu. Varken jag eller pappa har någon fantasi på vad vill vi laga idag. Så idag blir det nog lite för vad vi känner. Med andra ord blir det inte så mycket mat för min del. Men något måste jag äta för annars är det visa personer som kommer bli arga på mig om jag inte äter något. Så något ska jag äta, men jag har ingen direkt idé om vad bara. Men jag hittar säkert något ätbart hemma:) Men så här har min dag idag sett ut i helhet i alla fall. Det har varit en ganska soft dag idag. Men det kan behövas ibland. Nä nu måste jag ta mig i kragen å göra något vettigt:D Kan ju inte sitta här å blogga hela kvällen. Dessutom måste jag ut en sväng med hunden. Det är tydligen min tur att ta kvällsrundan idag:P Men vi får väl se om det blir jag eller om det är pappa som trots allt tar den:) Hihi^^

Nu får det vara nog för idag:) Vi hörs en annan dag!

Kramar Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home