Lillsmurfen berättar

Monday, October 05, 2009

Måndag idag


Idag har jag varit hemma med Silja å bara myst:) Vi har varit ute på långpromenad till Hagaparken också:) Det var jätteskönt. Silja tog dessutom ett dopp i Brunsviken:P Men hon fick inte det egentligen men hon hoppade i innan jag hann hejda henne:P Så dagen idag har faktiskt varit jättemysig. Men nu har jag istället väldigt ont i mitt högerben.
Av någon anledning så har jag mer smärta på kvällarna än vad jag har på dagarna av någon konstig anledning. Så var det inte för någon vecka sedan. Då hade jag istället mer ont på dagarna än kvällarna. Men jag har ju min smärtlindring som jag snart ska ta för den delen:) Jag har också hunnit med några ärenden på Solna centrum idag. Hann dessutom med en snabbfika på donken tillsammans med min assistent:) Så nu är jag väldigt trött så jag tänkte passa på att sätta mig till rätta framför tvn ett tag innan jag ska hoppa i säng. Vi hörs å ses:)

Ha det så gött så länge allihopa:)

Kramar Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home