Lillsmurfen berättar

Thursday, April 05, 2012

Personlig assistent sökes!!!!




















Hej!

Jag är en 25 årig tjej som söker personliga assistenter som vill jobba hos mig. Jag söker både tjejer som vill jobba deltid men också som kan vara vikarier och hoppa in om någon blir sjuk.
Jag har idag 4 heltidsanställda hos mig men ska utöka den gruppen.

Du ska vara en tjej i åldrarna 18-30 år. Du som personlig assistent ska gilla att vara aktiv och hålla igång då jag sällan är en person som sitter still.
Du ska också gilla att jobba med människor då personlig assistent yrket är ett jobb där du jobbar när inpå en människa. Du jobbar även nära min familj också.


Vem är jag då?

Jag heter Johanna och är en 25 årig.
Jag bor i Solna, just nu tillsammans med min pappa och min hund Silja.
Men jag letar efter egen lägenhet att flytta till.

Jag person är väldigt aktiv och reser en hel del med olika föreningar som jag är med i. Jag älskar att vara ute i naturen, umgås med vänner och träna/sporta.
Jag är en tjej som älskar utmaningar och utmanar gärna mig själv och andra:D

Jag har ett gravt rörelsehinder och har idag personlig assistans dygnet runt för att klara av att leva ett så självständigt liv som möjligt. Mina behov tillgodoses igenom min personliga assistans så att säga.
Jag är också gravt hörselskadad och använder mig av teckenspråket vid kommunikation Men jag använder även tal.
Det finns inget krav på att du ska kunna teckenspråk men kan du det så är det ett STORT plus i kanten. Att du har jobbat som assistent innan är inget krav heller.

Låter det intressant att jobba hos mig så släng iväg ett mail där du berättar lite om dig själv och vem du är. Du mailar till delfin.jojon@hotmail.com

Hoppas vi hörs!!!

Kramar J

0 Comments:

Post a Comment

<< Home