Lillsmurfen berättar

Sunday, October 30, 2005

Ny vecka snart!!!

Hej Allihopa!

Idag är det den 31/10 och klockan är 18.20 på söndags kvällen.
Vad har hänt idag på Navet?
Idag har det inte hänt så mycket här mer än att vi typ har slappat och tittat på film.
Sen är det ju två som har åkt hem som inte skulle vara här hela veckan som jag ska vara.
Det är skönt att vara här tycker jag men samtidigt är det ganska tråkigt när det inte händer så mycket på dagarna.
Men då kan man ju skriva i sin blogg.
Jag lovade min dartalärare att skriva i min blogg varje dag så han och resten av världen får veta vad jag gör i veckan nu när jag är ledig och har höstlov.
Så nu skriver jag i min blogg och berättar lite vad som händer mig och vad jag gör.
Jag älskar att blogga för man kan skriva så mycket.
Jag älskar att skriva på darton.
Darton är ett jätte bra hjälpmedel för till exempel mig som har lite svårt att skriva för hand med penna.
Jag tycker det är lättare att skriva på darton.
Nä åter till dagen, jag har som sagt inte gjort så mycket mer än att bara ta det lugnt men det är skönt att göra det ibland också.
Men imorgon är det en ny vecka som börjar och då kanske det kommer hända lite mera saker hära.
Men imorgon tänkte jag ialla fall palla mig ut lite på stan och titta.
Jag har nu varit inne i mer än 24 timmar så det börjar verkligen bli hög tid för mig att komma ut i friska luften.
Jag har med andra ord inte varit ute sen jag kom hit i fredags vid kl. 15.30.
Men det var väl allt för idag men vi hörs imorgon igen.
HA EN FORTSATT TREVLIG SÖNDAG KVÄLL OCH TREVLIG BÖRJAN PÅ EN NY VECKA.
TILL ALLA ER SOM HAR HÖSTLOV DENNA VECKA NJUT NU AV ATT NI ÄR LEDIGA OCH SOV MYCKET SÅ NI ORKAR KOMMA TILLBAKA TILL SKOLORNA PÅ MÅNDAG DEN 7/11 -05.
Massor av kramar till er alla från mig Johanna även kallad Lillsmurfen


1 Comments:

  • At 12:50 AM, Anonymous Anonymous said…

    kommer du ihåg när vi åkte taxi och jag tryckte ut rumpan och du titta ut samtidigt och folk utanför trodde vi var tvillingar. det var tider det.

     

Post a Comment

<< Home