Lillsmurfen berättar

Sunday, November 06, 2005

Skolstart igen

Tjoo allihopa!

Idag är det den 6/11 och klockan är 21.17 på kvällen.
Det är första gången på några dagar som jag skriver i min blogg men jag har haft ganska mycket att göra så jag har inte hunnit det.
Imorgon börjar skolan igen efter en veckas höstlov vilket känns ganska bra tycker jag.
Kanske för att jag längtar till att få plugga igen och träffa mina kompisar.
Imorgon är det måndag vilket betyder att jag börjar redan kl. 08.15 med svenska.
Sen efter den lektionen så har jag naturorgentering och efter det börjar min lunch.
När lunchen är slut vilken den är kl. 12.35 så har jag MPR och efter det så har jag ett stort glapp innan nästa lektion börjar som är PUFFA styrketräning. Den börjar kl. 15.30 - 17.00 och jag får äntligen åka hem kl. 17.10.
Så blir min dag imorgon och det kan verka som en lång och jobbig dag men det brukar rulla på som vanligt. Jag gillar ju skolan så jag tycker det är kul att gå länge.
Men det var väl det jag hade att berätta och nu är det hög tid för mig att hoppa in i duschen och sen i säng efter det. Men det var väl allt för idag men vi hörs snart igen.

Massor av kramar från Johanna

1 Comments:

  • At 12:54 AM, Anonymous Anonymous said…

    kommer du ihåg när vi åkte taxi och jag tryckte ut rumpan och du titta ut samtidigt och folk utanför trodde vi var tvillingar. det var tider det.

     

Post a Comment

<< Home