Lillsmurfen berättar

Wednesday, January 11, 2006

Skolan har börjat igen

TJOO ALLIHOPA!
Idag är det onsdagen den 11/1 -06 och klockan är 20.14 på kvällen.
Så har äntligen skolan startat efter ett långt jullov.
Jag tycker årets jullov har varit för lång. Det var nästan tre veckor långt och redan efter andra veckan ville jag komma tillbaka till skolan igen.
Varför jag tycker så beror nog på att jag älskar skolan så mycket.
Tycker det är jättekul att få plugga och samti´digt få göra det med kompisarna som man tycker så mycket om.
Många ungdomar tycker jag är lite knäpp som tycker om skolan så mycket som jag gör men jag gör det ialla fall.
Det är inte knäppt tycker ialla fall inte jag.
Men åter till denna skoldag som nyss har varit.
Det har väl varit som vanligt idag en massa pluggande mellan kl. 09.20 - 16.05 på eftermiddagen.
Onsdagar är en av mina längsta dagar jag går i skolan och absolut den jobbigaste dagen på hela veckan.
Men annar har allt rullat på som vanligt idag och just nu sitter jag hemma själv och bloggar.
Men nu ska jag dra för jag tänkte hoppa in i duschen innan jag går och läger mig.
Men vi hörs snart igen.
Massor av kramar från Johanna

1 Comments:

  • At 12:59 AM, Anonymous Anonymous said…

    kommer du ihåg när vi åkte taxi och jag tryckte ut rumpan och du titta ut samtidigt och folk utanför trodde vi var tvillingar. det var tider det.

     

Post a Comment

<< Home