Lillsmurfen berättar

Thursday, December 22, 2005

Två dagar kvar till jullafton

TJOO ALLIHOPA!
Idag är det torsdagen den 22/12 och klockan är 20.35 på kvällen.
Vad har jag gjort idag?
Idag så vaknade jag kl.10.00 av att min väckarklocka ringde.
Då gick jag upp och gjorde mig i ordning och efter det så åt jag frukost.
Efter frukosten så slog jag in mina julklappar jag hade kvar att slå in.
Sen så kollade jag lite på tv innan det blev dags för mig att gå ut med min hund Silja.
När vi kom in från promenaden så var jag så trött så jag gick och satte mig för att kolla på tv men jag somnadenästan på en gång.
När jag väl vaknade typ fyra timmar senare så var det dags för middag och det kändes i magen att jag var hungrig.
Annars har det inte hänt så mycket idag hemma hos mig och min familj.
Imorgon kommer det därimot hända lite mer här hemma för imorgon kommer nämligen mina kusiner från Hälsingland hit och dem ska fira jul tillsammans med mig och min familj.
Men det är imorgon det.
Men nu har det blivit dags för lilla mig att hoppa in i duschen så jag säger HEJDÅ nu.
Men vi hörs snart igen det lovar jag.
GOD NATT OCH SOV SÅ GÅTT ALLIHOPA NU!!!
Massor av kramar från Johanna

1 Comments:

  • At 12:54 AM, Anonymous Anonymous said…

    kommer du ihåg när vi åkte taxi och jag tryckte ut rumpan och du titta ut samtidigt och folk utanför trodde vi var tvillingar. det var tider det.

     

Post a Comment

<< Home