Lillsmurfen berättar

Monday, November 21, 2005

*Måndag*

TJAAAA ALLIHOPA!
Idag är det den 21/11 och klockan är 20.02 på kvällen.
Ja nu har ännu en ny vecka börjat för mig.
Vilket innebär för mig en massa pluggande i skolan.
Men det gör inte mig något för jag tycker skolan är *SKIT ROLIGT* så att få vara i skolan för mig är rena barnleken till skillnad för dom som är skoltrötta.
Men min vecka började precis som vanligt som den alltid brukar göra med en svenska lektion på morgonen.
Sen har dagen bara rullat på med NO, lunch, MPR och P.U.F.F.A styrketräning.
I helgen gjorde inte jag så mycket mer än att på lördagen så jobbade jag på gym. mässan som var på sthlm. mässan i Älvsjö.
Annars var allt väldigt lugnt i helgen och det var skönt tycker jag.
Nä nu hade jag inget mer att berätta idag mer än att snart ska lilla johanna hoppa in i duschen och duscha för att sedan gå och lägga sig.
Men vi hörs snart igen hoppas jag.
Massor av kramar från Johanna

1 Comments:

  • At 12:52 AM, Anonymous Anonymous said…

    kommer du ihåg när vi åkte taxi och jag tryckte ut rumpan och du titta ut samtidigt och folk utanför trodde vi var tvillingar. det var tider det.

     

Post a Comment

<< Home